05 lipnja 2015

sutra ili malo sutra, pitanje je sad

torbe su spakovane, bicikle su u autu još od prošlog vikenda, za pola sata se kreće put Plitvica. nisam stigao da napišem neki među-blog u ovim radnim danima, ali se nadam da ću u subotu ujutru sve nadoknaditi obzirom da ne bi trebali previše da se koprcamo u danu pred maraton.

prelistavao sam neke stare sveske, poredio rezultate, i nisam baš stigao do neke velike mudrosti. nisam ni bio previše redovan u treninzima pa se događalo da u nedelji pre trke ili puno trčim ili puno vozim biciklu a jednom sam čak u sreda/četvrtak pred trku otrčao dve kratke trke i tako formu za 2h58 materijalizovao u vidu 3h02 ako se dobro sećam. nakon toga sam još jednom došao u formi 3h02 i istrčao 3h02, a prošle godine sam došao u formi za 3h06 i istrčao 3h06 na ovoj novoj "težoj" stazi. 

pa sam onda poredio tuheljski polumaraton, gde sam se vrteo od 1h24 do 1h30 da bih se sad vratio na sredinu između ta dva to jest na 1h27. kako sam prošle godine nakon tuhelja 1h30 istrčao plitvice za 3h06 samo nebo zna, a zašto se ove godine nakon boljeg polumaratona ne osećam u formi za plitvice ispod 3h10, to verovatno takođe niko ne zna. 

uglavnom kao i uvek, plitvice se ne trče zacrtanim ritmom nego se krene po osećaju kako možeš do kraja, i samo očitavaš prolaske. tako je bilo svaki put i nikada nisam nešto bitno pogrešio u proceni. nakon 9 godina sam opet skroz slučajno naleteo na neke asics patike koje su mi se dopale na prvo probanje tako da se nadam da će dobro poslužiti za maraton. osećaj je isti kao kad uđem u stare gel speedstar u kojima sam pretrčao valjda trećinu od svih svojih 50-ak maratona, ali koje su mi od prvog dana malo prevelike i zbog toga mi stvarale silne problemčiće. 

ove nove pak deluju malo plastičnije i jeftinije to to je isto kod svih patika u zadnjih nekoliko godina, kvalitet se smanjio za 50% a cene su ostale one stare.

eto ja kao na brzaka da počistim savest što nisam pisao pa se na kraju sasvim fino raspisao.


Nema komentara:

Objavi komentar