07 kolovoza 2017

nova moda

uveo sam revolucionarne novine u trening
dosta sa mini i mikro-ciljevima, prelazimo na nano ciljeve
kao telefonske SIM kartice koje su sve manje
tako sam zadnjih par puta trčao po kilometar ili malo više
odem biciklom negde da pronađem najbolju hladovinu
najbolje gde se neki potok uliva između dva brda usekom, ka glavnom putu
onda se tu oseti onako nekoliko stepeni manja temperatura
onda tu ostavim biciklu i otrčim nekoliko ubrzanja
juče sam na oštrom usponu i hodao nizbrdo da se dobro odmorim
prekjuče ili dan ranije, ne sećam se tačno, možda je bio jedan jogging između, vozio sam ka jednom mestu i predomislio se jer sam na drugom našao bolju hladovinu
celom širinom je asfalt bio u hladu, takav ugao je pogodilo sunce naspram šume uz put
onda sam na jedva primetnom spustu, ali u vetar, trčao 200-tke
prva je bila zagrevajuća, 40s
pa sam se peške vratio na početak i video da mi takva pauza odgovara, nekih 2.5 minuta
sledeća je već bila 37s mada sam primetio da prosto nemam tehniku za to
noge bi samo trčale lagane dužine, kad ih poteraš u galop ne umeju da se snađu
da li da zamahujem kolenom, petom, iz kuka, da li da idem celim stopalom ili samo prednjim delom
sledeća je bila još malo brža i tako sve do pete koja je bila 33.5s
onda sam seo na biciklu i odvezao se dalje uživajući u dostignuću
5 puta 200 dakle pretrčao sam čitav kilometar, hah!
u povratku sam opet stao na istom mestu
na putu je crticama obeleženo svakih 25 metara, a na svakih 100 je broj
i sat je pokazao istih 200 tako da mogu pouzdano da kažem da sam išao čiste dvestotke a ne neku skraćenu varijantu
pomislio sam, a da udarim sad pet komada blago uzvodno, sa vetrom u leđa?
krenuo sam na prvu bez previše oklevanja, opet je osećaj bio raštimovan kao i uvek kada treba da napraviš prvih stotinak koraka, tačnije 140 jer obično izbrojim oko 35 dvokoraka na 100m
"rezultat" je bio 42s pa sam shvatio da je toliki "hendikep" nagiba
dakle sve one gornje brojke bi bile za sekundu veće na ravnom, tačno na pola
nakon te prve sam pomislio da bih možda nešto upropastio ako bih odmah uradio 10 komada u zbiru
nešto malo sam osećao u kuku, nešto malo u kolenu, i kad sam se vratio do bicikle produžio sam kući
6 je manje nego 10, ali je više nego 5
kad dodaš i onih par koraka koliko je potrebno da se zaustaviš nakon što si završio deonicu, izašlo mi je na čitavih 1250m jeeeeee
sad ostaje da vidimo da li ću jesenas na nekoj trci da pobedim nekog ko je više trčao :-)

Nema komentara:

Objavi komentar