05 kolovoza 2017

sažetak


sve nešto mislim da sam ove nedelje nosio i onog manjeg Polara ali odavde ne mogu da se setim koji trening fali.

ponedeljak je bio jutarnje trčanje od planiranih 10km skraćeno na 8km, pa u pauzi posla lagana vožnja biciklom

utorak je bio jutarnje trčkaranje od 10km i popodnevna vožnja 50km da onim kučićim a odnesem vode. tviter je prepun saveta ostavljajte vodu ostavljajte vodu, valjda svi koji to pišu nešto i urade

sreda opet biciklom do gore jer nisam našao mačiće pa me zanimalo da li su još uvek živi. prvi "trening" od samo 7 sekundi je jer sam zaboravio da prebacim na CYCLING pa je počeo da mi pokazuj brzinu u minutima po kilometru! ako sam dan ranije preračunavao i nervirao se, ne moram opet...

četvrtak samo lagana vožnja do veštačkog jezera, eto tu možda fali neko trčanje, nemam pojma

petak rano ujutru biciklom na brdo, to jest na treće brdo od grada, i odozgo kad se vraćam idem preko samo dva brda, dakle to je trening "5 brda". i u podne odem na trčanje uz reku, kupači taksisti nepregledna kolona a ja između biciklista i auta ispadnem najbrži jer u cik-cak prozujim kroz svaki zastoj na uzanom asfaltu i mojih 12 km/h deluju kao prizor sa autoputa


Nema komentara:

Objavi komentar