18 rujna 2023

čudne brojke

toliko sam (bio) zaboravio na trčanje,
da mi statistika zadnjih 5 meseci ovako izgleda...
u aprilu sam imao i maraton pa njega izostavljam, on je ipak bio trčeći mesec.
nego, ovi netrčeći:

maj 74
jun 47
jul 4
avg 3
sep 71

ona prva dva sam bio u prelasku na biciklu, treći i četvrti sam bio full na bicikli, a ovaj peti sam vanka bicikle zbog preloma pa sam stidljivo počeo brzohodat u prevodu trčkarat, pa se nakupilo.

evo danas nakon dva-tri dana baš onako dobrog trčanja, napravio sam neki poluodmor poluizlet, u pauzi posla, malo hajkovao malo trčkarao (3+6km) i dođoh u septembru do 71km.
fale mi još 3 da izjednačim maj, a ako bih preko toga do kraja septembra pretrčao još samo 54km u 12 dana, imao bih više nego u maju junu julu i avgustu zajedno :-)
što je vrlo moguća stvarčica!

Nema komentara:

Objavi komentar