22 rujna 2023

leto jesen

kažu da sutra u 08:10 ujutru dolazi jesen
dakle još malo leta
malo pa nestalo

jutros sam imao neke planove oko trčanja no bilo je toliko sparno da sam nekako vrlo brzo postao neodlučan glede dužine tojest kratkoće istog
pa sam otrčao 2km tu nekim obilaznim ulicama do supermarketa ispred kojeg imaju one ljuljaške i tobogani, onda sam tamo malo vežbao i gledao kolika mi je pokretljivost sveže slomljene i još svežije polusrasle klavikule, pa sam dotrčao nazad ista 2km
dakle 4km
u totalu
hteo nekoliko ubrzanja u školskom dvorištu tu na 200m od kuće no nisam hteo da se znojim dodatno
i na kraju sam se ipak istuširao iako sam mislio da ću se provući samo sa presvlačenjem
popodne moram do lidla da kupim par bilo kakvih sitnica da bih dobio onaj kupon 10% popusta

Nema komentara:

Objavi komentar