01 rujna 2023

prvi poluradni dan

obzirom da su radnici na groblju trimerom pobili svu travu, na nama je ostalo da sve to za njima počistimo, pa sam rešio da testiram rame.
malo držim aku duvalicu desnom rukom a metlam levom, malo duvam levom a odmaram desnu, što je uz onaj orto uprtač prošlo relativno bezbolno.
bitno je da nijednom ne "secne" mesto preloma, a ovako ako ga malo ljuljuškaš nije strašno.

uz vožnju opet levom rukom naravno, do groblja i nazad, to mi je bio poslednji test pred sutra kada imam na poslu prvi tretman zakazan.
neću moći nešto bitno da pružam ruku ispred sebe i pravim velike zamahe pa će Lola uraditi piling i masažu a ja ću samo čišćenje lica.

kad sam kod toga, u par navrata mi je iskočilo uprravo to na internetu, ne mogu da zamislim razlog iz kojeg bi neko snimao istiskivanje mitisera i bubuljica, a posebno ne mogu dfa zamislim kakvu dijagnozu neko mora imati da bi to gledao.
treba ih zaposliti kod mene na praksu dok im se ne smuči a to bi bilo za par dana.
na snimku se ne vidi koliko sve to smrdi pa ljudi misle da je čista zabava.
nešto poput ginekologa, ne dolaze ti samo manekenke i glumice nego kad ti dođe neka baba sa neopranom guzicom izvoli pa zaviruj i uživaj, fuj.

Nema komentara:

Objavi komentar