31 kolovoza 2023

31

zadnji avgust
neću da napišem poslednji avgust jer to zvuči kao da neću doživeti onaj sledeći, a ovako zvuči više kao da je osam avgustova trčalo finale na 110m sa preponama pa je ovaj moj stigao zadnji

tačnije, jedan će svakom od nas biti poslednji avgust, to je nepobitna činjenica, pa je stoga važno nositi kacigu i paziti u saobraćaju
stani da propustiš budalu čak i kada imaš prednost
pametniji ljudi žive kvalitetnije i duže, oni što teraju inat ne spadaju u tu kategoriju

opet sam pitao chat-gpt s tim da sam promenio taktiku pa ga pitam onako izokola sve neka stidljiva pitanjca i onda se on manje ljuti i ne ponaša se kao general, više kao tetka (majkina sestra)

evo šta je rekao na pitanje o lakšim radovima tipa pranje posuđa:

Da, tokom faze tvrdog kalusa u procesu oporavka od preloma ključne kosti, možete izvoditi lakše kuhinjske poslove koji vam ne uzrokuju bol. Kako se kost zarasta i postaje stabilnija, opseg pokreta i nivo komfora trebali bi se poboljšati. Poslovi koji uključuju minimalno naprezanje na pogođenom području i ne zahtevaju teško podizanje ili preterano kretanje rukom mogli bi biti izvodljivi.

Međutim, važno je slušati svoje telo i ne forsirati se previše. Počnite sa lakšim zadacima i postepeno povećavajte nivo aktivnosti kako se budete osećali udobno. Ako osetite nelagodnost ili bol, najbolje je prekinuti aktivnost i odmoriti se. Uvek pratite smernice koje vam je dao vaš lekar ili zdravstveni radnik kako biste osigurali siguran i uspešan oporavak.

iz ovoga zaključujem da sam negde u prelaznoj fazi, što bi značilo da me prvi osećaj nije varao i da će sa ovom trećom ključnom ići znatno brže nego sa prvom, odnosno neznatno brže nego sa drugom koja je najgore srasla
jutros malo kraća šetnja od 4km sa psima, i nešto lakših radova u vrtu, metlao sam levom rukom i samo pomalo desnom haha

ponekad me onako malkice secne ako se previše opustim ali zaista nema potrebe da ležim ceo dan, evo jutros prvi put kucam sa obe ruke na tastaturi bez ikakvog bola, dakle tu ispred sebe mogu dohvatiti uz tek neznatnu nelagodu, ne mogu ovo baš nazvati bol, neka bude bolić

našao sam da je NS maraton 08.10. što je ihahaj izvan roka za oporavak, tako da će mi to gotovo sigurno biti opcija, jer sam i nakon dva ranija preloma to trčao

1)

u proleće 2017. nakon tačno 6 nedelja sam potrčao prvi put na treningu, posle 8 nedelja išao na NS Frtalj (10.5km) a posle 9 nedelja na polumaraton

2)

nakon drugog preloma u jesen 2017., već nakon 4 nedelje sam prvi put na treningu pretrčao 10km (par dana pre toga polumaraton brzim hodanjem za 2h58') a nakon još dve nedelje trčanja kod kuće sam u NS opet otišao na maraton s tim da sam na trci od 5km bio treći sa prosekom 4'02''/km i veoma zadovoljan

Nema komentara:

Objavi komentar