11 kolovoza 2023

jedanaesti osmog

mrzijo iz dna duše
jer je Osmi bio prvi u kategoriji, a Jedanaesti četvrti, naime tako se potrefilo da su četvorica M40 ušli jedan za drugim i tako je Jedanaesti izvisio za podij(um)

mislio sam da sve znam ali evo opet nisam
ne nisam mislio nego nisam znao
možda je i do doručka
NAIME
pretpostavljao sam da ću nakon jučerašnjeg tempa da budem relativno KLJOK, pa sam za jutros programirao samo izlet turu tu po okolnim bregama
međutim skroz su mi super bile noge i umesto planiranih 40-ak prešao sam 50-ak kilometara i vratio se u odličnom raspoloženju
vozio sam onaj stariji od dva nova MTB-a, i od starta video opalac ide mi

šta li će biti sutra samo nebo zna
opet je najavljeno pristojno vreme, pristojna jutarnja temp.
no opet radimo iako je subota i opet od 9:30 a dan se pomerio i više ne možeš ni u snu (hah koja igra reči za pet ujutru) očekivati da će da se išta vidi 
a naročito prst pred nosom 
a posebno naročito asfalt pred nosom 
a najposebnije naročito rupa u asfaltu
jer ako ti je prst pred nosom onda od njega ne vidiš rupe jelte
biće šta će biti

Nema komentara:

Objavi komentar