08 kolovoza 2023

13-12-15-15-15

to nije dobitna kombinacija loto brojeva nego najavljene najniže jutarnje temperature od danas do subote :-(
mašala
ode leto
i kad god se smejemo matorcima koji kukaju kako nam je "od svetog ilije (02.08.) sunce sve milije" uvek treba da se setimo da avgust ume da prijatno iznenadi i da je negde u dubrovniku možda svejedno da li je jul ili septembar ali da u ovim potplaninskim kontinentalnim krajevima to skraćenje dana za sat-dva itekako ume da se oseti, posebno ujutru

eto čak i u onu subotu kada sam krenuo na trening u nekoliko minuta pre 05 ujutru, bilo mi je pola vožnje taman a pola vožnje friško.
dva dana posle toga sam odustao od jutarnjeg izlaska biciklom na +15 jer mi se prosto usred leta nije nosilo dugačko (odelce)
sva sreća pa sam se setio mogućnosti da se sa psima prošeta pored reke tako da je tih sunčanih +15 polako stiglo do +20 i postalo prijatno i toplo

dugačak nedeljni izlet kroz kišu i reku me je uplašio jer sam pred najveći pljusak rešio da malo potrčim no kako me je nebeska poplava dostigla posle samo 500m ne znam koliko kilometara da upišem u dnevnik treninga.
moram danas pretrčati još 0.5 pa upisati prvi kilometar u avgustu
mogao sam i juče ali se nisam setio
zatezale me zadnje lože tojest one dve tetive iza kolena koje to pripajaju na kost
dobih upalu od 500m nizbrdo, baš sam počeo da se smejem i to ne od muke nego onako od iskrene zabavljenosti

idem u wobby house da kupim novi nož za staklo, imam neku zabavu u planu jer je puklo original staklo u mikrotalasnoj a našao sam u podrumu dva komada debelog od nekih 5mm pa to treba skratiti i obrusiti

Nema komentara:

Objavi komentar