29 kolovoza 2023

nesreće i nesretnici

juče naravno dan odmora nakon nedeljnog pešačenja od 30km, nešto malo vozikanja jednom rukom do lidla i nazad
možda bih mogao neku kratku biciklu i da vozim sa obe ruke ali ako moram da pružim lakat ispred sebe, nema šanse, vozim levom rukom a desnu gurnem u zadnji džep i tako je on nosi
rekao bi čovek kad me vidi, ovaj baš uživa u toplom završetku leta

nego pazi ti sada taj nelogizam
kao pitam se ja kako se to desi da mi budaletina izleti iz sporedne ulice koja se uključuje s brda, i kao na dlanu vidi celu krivinu i sav saobraćaj pa tako i mene koji sa neupitnim pravom prvenstva idem direktno pred njega
i on krene, da bi prošao na metar ispred mene 
a i to jer sam kočio i skretao, da sam hteo mogao sam se nabiti u njega
recimo da sam imao motor sa kojeg sam padao i sav krpljen i ispravljan, onda se lepo zabijem u budalu i dobijem gratis celu popravku ako ne i nov motor
no imao sam samo glavu na sebi, i dve polomljene ključne kosti, rekao bi čovek da nemam šta da izgubim
kvaka je da se ista ključna može slomiti i po drugi put, pa biraj oćeš li desnu ili levu
marfi naravno uvek odabere desnu
zašto se ne bih podsetio kako to izgleda kada ti je na mišu od kompjutera sve kontra i kako se dupe briše levom rukom

a ceo ovaj uvod koji je ispao već duži od teksta a kamoli od uvoda, ide zato što je u vestima tokom vikenda izašlo da je stradala porodica, baba deda i dve unuke
jedno dete je poginulo na mestu a drugo je u kritičnom stanju
baba i deda odapeus na licu mesta
piše da je na ulasku u Užice prešao u levu traku preko pune linije i zabio se u kamion


i sad ti na bicikli pomisli koliko neko na tebe obraća pažnju ako mu je i kamiončina nešto nevidljivo
isuse hriste hajde nek ubije tamo nekog biciklistu ako baš toliko želi ali sopstvenu decu, ne ide mi u glavu
pa se ti čuvaj


Nema komentara:

Objavi komentar