26 kolovoza 2023

dugo toplo leto

sećam se kako smo jadikovali da je leto prošlo
naime u nekoliko navrata su jutra bila onako prohladna, pa obučem majicu ispod dresa, ili ne obučem pa mi prosto bude nekako malo FRIŠKO prvih pola sata do sat
i sve je to išlo svojim tokom, dani su bili sve kraći kao što su i sada naravno, do trenutka kada sam se polomio

eeeeeee onda se leto vratilo pa sad opet sviće +22 a po danu dođe do 35 a u narednih par dana će i prelaziti naravno, jer sam osuđen na pešačenje pa što bih se šetao u prijatnom hladu ako mogu po sahari i gobiju
divotica krasotica

na poslu stojim dva puta po tri sata ispred ventilatora, kao neka umetnička instalacija
počeo sam da nosim košulje
baš se smejem sa ovim ženama koje nam dolaze, rekoh vi ste sve uskočile u haljine pa vam je onako promaja i nije vrućina, pa sam i ja isto tako iskopao neke košuljetine koje ne znam ni zašto sam kupovao, taman da se operu nakon što su stajale 30 godina u ormanu

da sam pametan pa da sam ih prvo oprao, pa malo nosio dan dva, pa oprao od znoja i prašine jer se u njima nakon posla i prošetam, nego sam pravo iz ormana na ramena
ako se još pride i ošugam biće fešta, malo hepatrombin malo nešto tamo za šugu, miks remiks

jutros srednje duga šetnja sa psima pored reke 3.5km, još koji dan dok ne počne škola a posle će već biti prevelika gužva u gradu
popodne ću nadam se opet u neku poludužu avanturu, da sam pametan pa da ponesem 1 planinarski štap jer zadnje što bi mi trebalo bi bilo da se negde okliznem i secnem ovo rame koje je još uvek sveže polomljeno

dobio sam preko lidla neki kupon za popust od 25% na kućni internet i sad ne znam treba li mi to uopšte ili da produžim ovaj mobilni net (iako nigde ne putujemo na duže vreme pa mi mi-fi ruter ništa ne znači) ili da prosto odjavim sve kućne varijante interneta jer svakako na telefonu imam neograničen i mogu odatle da pustim hotspot za ovih pola sata dnevno što sednem za kompjuter ili laptop

Nema komentara:

Objavi komentar