25 kolovoza 2023

brdsko pucanje filma

danas opet dve šetnje, prvo ujutru išao do pošte da podignem neke pare i produžio polukružno pored kolubare po nasipu tek da mi guzica vidi puta kako kažu babe
popodne opet pored iste reke s tim da sam nakon 3km skrenuo kroz tunel ispod pruge i popeo se uzbrdo kroz borove strmom stazom da bih izašao u predgrađe na skroz drugoj strani
sa najviše tačke sam pokušao da trčim tojest nije mi se trčalo nego me je zanimalo da li i kako rame reaguje na truckanje, pa, kako da vam kažem, nije još došlo vreme za trčanje haha
jedan probo pa se usro
mislim može to, ali ne deluje ni pametno ni prihvatljivo komforno
taman sam jednom imao onih 15-ak dijagonala na stadionu i falilo mi je 500m jer sam upisao 2km pa sam sada to nadoknadio
uglavnom nakon upisana 4km u julu sada imam 3km u avgustu
fali mi još 2km u septembru, 1km u oktobru, 0km u novembru i 1km unatraške trčanja u decembru
vidiš nisam nikad radio dijagonale unatraške, samo treba vezati neki jastuk na leđa ako se sapletem pa da padnem na mekano umesto na džombastu zemlju

Nema komentara:

Objavi komentar