30 kolovoza 2023

glup - gluplji - avgust

baš je ispao glupi avgust, dapače
koristim još jednu priliku da iskažem svoje nezadovoljstvo
no krenulo se sa treninzima lagano
(haha, dokle više ove ironije)

ujutru sam prošetao sa jednim psom levom obalom, pa sa drugim psom drugom obalom, i tako skupio 7km šetnje ili eventualno pešačenja
popodne sam skoknuo da vidim kakvo je stanje na groblju jer su kosili travu i sve zasrali, pa posle toga do lidla

u odlasku sam uglavnom vozio levom rukom, onu najveću gradsku biciklu, s tim da sam spustio sedište negde na pola između Loline i moje visine, da ipak budem niže zemlji i sigurniji pri svakom nadanom a posebno nenadanom kočenju
u povratku sam tek na poslednjoj raskrsnici pred kućom shvatio da sam čitav kilometar dovezao sa obe ruke, dakle i desnom sam uspeo bez bola i nelagode da dohvatim guvernalu
što je još jedan bitan pomak u opsegu pokreta

pitao sam chat-gpt smem li pešačiti u fazi mekog kalusa, i rekao mi je da nije preporučljivo a čak je i rizično, iako je bez bola
bolje da ga ništa nisam ni pitao
kad već neće da mi kaže ono što želim da čujem

Nema komentara:

Objavi komentar