03 kolovoza 2023

dan odmora

najčudniji dan odmora
naime dan bez posla tojest ostavili smo ovaj dan zbog nekih obaveza u gradu vezano za nasledstvo sudove banke groblje i trista čuda
pa rekoh kad je to sve gotovo ajd da odem u planinu
i dogodi se šta?
ne, ne Đibo, ne dogodi se čudo, dosadan si postao, dogodi se VRELINA


obratiti pažnju na asfalt ispod, ovo je u senci dok prolazim kroz šumarak
kad kreneš u podne šta drugo očekivati
otišao sam ka planini misleći da ću napraviti ceo krug no negde oko 700 nadmorske sam shvatio da sam se pola uspona popeo kroz hlad, a da je cela druga polovina okrenuta suncu
i tu sam napravio zaokret, i nekim sličnim putevima se vratio nazad
opet je ispalo 73km, ali sam zbog umora išao toliko sporo da sve mislim da ću sutra više osećati posledice odmora nego posledice treninga
bumo vidli

Nema komentara:

Objavi komentar