06 kolovoza 2023

nadmudriti kišu

da, dragi moji, i to je moguće.
naime po kišnoj prognozi smo krenuli na hajk uz reku, pa se setili da možemo i kroz reku jer je vodostaj odjednom naglo opao.
tako smo desetak puta pregazili sleva na desno i vice versa, krivudajući kroz klisuru sve do najdalje tačke.
povremeno je padala kiša ali hej, koga briga, pa mi smo ionako u vodi do kolena.
pred kraj sam dodao jedan polukrug misleći da ću malo potrčati no imao sam i ranac i telefon u džepu i kabanicu koju sam pokušao da obučem da bih to sve zaštitio no nekako sam uspeo da je pocepam.
kakav je to kvalitet, pitao sam se, a platio sam je nepun evro u lidlu!
nekako sam vezao čvorove sa te pocepane strane da me pljusak ne bi skroz ispolivao i na kraju uspeo da se sklonim pod tzv pečurku sa klupama.
kad je kiša stala spustio sam se nazad do mesta gde smo ostavili bicikle, Lolina je naravno već sat vremena bila kod kuće na suvom.
sve to ide u rok službe, reče stara kineska izreka.



Nema komentara:

Objavi komentar