13 kolovoza 2023

luzerska

tako sam nazvao ацтивити na stravi jer sam sve pokarabasio, ako se iko još uvek seća te reči
naime
naime 
naime
radnim danom samo gledam da se provozam što više i što dalje, i to krene već pre zore, pre nego što nebo uopšte pomisli da počne da se prosvetljuje na istoku
a vikendom gledam da što više stvari uradim PRE vožnje, i onda mi splasne motivacija
u 5 ujutru bih išao 200 kilometara ali se pomirim s tim da mogu da stignem samo 110 kao recimo u četvrtak, ako se dobro sećam
u 6 već smanjim ambicije na 80 ali ispadne obično 60, pa se i tim zadovoljim
u 7 znam da nemam šanse ni za šta BIG, pa odem sat vremena da izblejim preko nekog brdašceta i opet budem zadovoljan što sam nakon toga recimo stigao da usisam podrum ili operem i podmažem biciklu ili već nešto slično nebitno
a vikendom, ne razmišljam o tim ranim satima, nego kao ako krenem u 8 onda mogu i 200km, ako krenem u 9 onda imam u šteku neki krug od 115 sa puno brda, ako odem u 10 tada je već toplo pa može i običan krug od 80-ak a ako krenem kasnije onda više nemam pojma ni gde bih ni kako ni zašto
tako da mi svaka nedelja (sunday) praktično propadne, jer svaki drugi dan iskoristim između 70 i 130%, a samo nedelju tradicionalno ni 50%
tja

Nema komentara:

Objavi komentar