05 kolovoza 2023

luda akcija

najava grmljavine i nevremena za popodne
a na posao od 9:30 do 15:30
fakin radna subota 
dakle bio sam budan od 3
pogledam kroz prozor, zvezdano nebo
ustanem u 4
doručak spremanje oblačenje
na trening u 4:55

prvo iznenađenje, ne rade ulična svetla!!!
piše da sunce izlazi u 5:30, dakle već pet minuta je trebalo nešto da se vidi
ne vidi se ništa
neka izmaglica
kontam da se u zadnjih sat vremena naoblačilo
nekako se probijam mračnim ulicama pazeći da neko ne naiđe jer nemam svetla
računao sam da u ovom gradu postoji struja brate mili

na vrhu brdašca na 3km od kuće izlazim 100m nadmorske iznad i magla je sve veća
došlo mi da se vratim kući
zatim kolone kamiona
svi negde idu da bi već u 7 čim se otvore kamenolomi bili prvi na redu
nekako se razdanjuje, bogu hvala
magla i dalje onako retka ali ceo dan je šućmurast, magle mi se naočari
u prognozi piše sunčano sve do podne
mućak

i tako 20km dok se nisam spustio sa druge strane manjeg brda, tu odjednom dolazi sunce i plavo nebo
uspon od 14km, pa gore po planini na 1050m nadmorske nekoliko kilometara, pa juriš nizbrdo sa druge strane da zatvorim krug
nakon desetak km opet upadam u maglu ali onako retku, prosto više nije sunčano
tako da sam uhvatio nepuna dva sata sunca, od ukupno 4
daj šta daš
stigao kući u 9, tuš na mađarski način poznat i kao sprint tuš, pa na posao
huh

Nema komentara:

Objavi komentar