15 kolovoza 2023

segmentiranje deo prvi

čim sam negde do pola dvokilometarskog segmenta po ravnijem ali full uništenom beton-asfaltu imao prosek blizu 30 znao sam da je onih smešnih 22 koliko je trenutni rekord lako dostižno
druga polovina se solidno penje pa mi je naravno na bajku od 15 kila drastično opala brzina no svejedno sam na kraju završio negde oko 27 prosekom i bio zadovoljan

e sada tu desno odmah nastupa strm uspon kojim treba doći do početka sledećeg segmenta koji sam imao u planu, pa sam skrenuo levo da se malo odmorim, provozao se nekoliko minuta i tim usponom što bi se reklo nogu pred nogu polako izašao na brdo, odakle sledi sledeći poluuspon tojest segment

uhvatio sam dobar zalet kao da me juri divlji medved, na mestima sam video da idem čak i 37 km/h što je neslućeno za mtb, i na kraju asfalta ugledao traktor koji mili ispred
srećom od katastrofe u najavi nije bilo ništa, zviznuo sam iz sve snage dva puta, čovek se okrenuo i primetio me, pa se pomerio u stranu
nekako sam se provukao po kamenju bez previše otklizavanja i svojski napao taj podugačak izlokani prašnjavi uspon
bogme beše povuci potegni i opako sam isplazio jezik no nisam ništa popustio sve do kraja i oborio i taj segment za nekih 2 km/h

praktično je trening mogao da se opiše kao nekakav vo2max zahvat, jer sam imao dole 5-6 a gore oko 8 minuta jurnjave
tek kada sam gledao rezultate skontao sam da i onaj strmi uspon između ova dva segmenta takođe stoji kao Segment, a po onome kako je nazvan je više nego očigledno da sam ga lično napravio pa na to zaboravio
da li bi to mogao da bude sutrašnji poduhvat, ili ću biti umoran?

Nema komentara:

Objavi komentar