16 kolovoza 2023

drugo poluvreme segmentiranja

segment ili fragment pa se setih one gluposti "defragmentacija diska", da li iko to još uvek radi i da li je možda tehnologija stigla dotle da kompjuter to sam radi bez da ga ja mamuzama nateram?

elem ovo je već bilo tricky!
prvo sam uzeo bolje lakše točkove, izmerio ih i skontao da je par 3.0 kg, pa uzeo da menjam
onda sam morao da očistim stare, pa shvatio da je cela bicikla katastrofalno prljava
nakon pola sata teške muke konačno sam izmerio i one koji su bili na njoj, i frapiran gledao u brojku od 2.7 kg.
dakle ovi sa manje žica su teži, verovatno jer su teže gume, to tek treba proveriti, nisam više imao vremena za gubljenje
pa sam vratio stare, na kojima imam najveći zupčanik 25, umesto da sam stavio ove fensi koji imaju 23, dakle "teži" prenos

od starta su mi noge bile onako "napola" pa sam vrteo sitnije prenose no ipak sa vetrom u kosi jer i kad ideš "Onako" trkačkom to je opet barem 31 na sat za razliku od mtb-a koji čak i kad "gaziš" retko prelazi 28.
prvo sam naravno morao preći onaj prvi segment koji sam oborio juče, i koliko god oklevao treskajući se na tankim gumama kroz rupčage, drugi gladak deo sam prozujao na 5kg lakšoj bicikli i sopstveni jučerašnji rekord popravio sa 27 na skoro 30 prosek.
trkačka je ipak trkačka.

opet sam skrenuo levo nizvodno da malo predahnem i sa užasom merkao onu strminu gutajući knedle
nakon nekoliko minuta sam se napokon usudio da pokušam i već do pola skoro crkao
prosto je... prestrmo
a ja nenaviknut da tako sporo okrećem pedale, treba dosta meseci da se trenira cestovnjak da se navikne na drukčiju tehniku uspona
na jedvite jade sam se dokopao zaravnjenja i taj gornji treskavi deo zaleteo koliko sam mogao, da bih nečiji rekord od simboličnih 17 na sat popravio na jednako simboličnih 18, tja
ali uspeo sam, nije da nisam
mislim da ovo može i bolje

glavno zapažanje mi je maksimalni zabeleženi puls od 192 što mi je skroz frapantno, moram podrobnije proučiti garmin fajl da bih bio siguran da nije bila neka greška
izgleda da po proračunu imam 28 godina, to mi se baš dopada

Nema komentara:

Objavi komentar