01 kolovoza 2023

jutarnje razmrdavanje

za sutra je najavljena kiša a kakva bi i mogla biti prognoza za Svetog Iliju Gromovnika, pa rekoh daj da baš ne propadne i ovaj dan danas
imao sam svakakve planove koji su se graničili sa fantastičnim pričama i buncanjima, no na kraju se sve svelo na sat i po jutarnje vožnjice po okolnim bregama
po prvi put mi je (evo prvog avgusta) bilo pomalo prohladno kada sam krenuo na jutarnju vožnju, no bolje je bilo malo sačekati da otopli, koliko već na prvoj uzbrdičici na periferiji, umesto da sam obukao rupičastu podmajicu jer bi mi onda ostatak vožnje bilo potoplo


kao i svaki pravi rekreativac morao sam da opalim fotku kod manje akumulacije, ove odmah tu na 6-7km od grada, a birajući gde je dovoljno visok ivičnjak da bih mogao tu da naslonim pedalu za slikanje, nisam ni skontao ovu grandioznu senku od bandere
koga briga

moram jednom bez ikakvih torbica i rezervnih delova tačno najtačnije izmeriti i ovaj bajk i onaj stari jer mi se učinilo da su jako slični po težini iako bi karbonski ram sa 26'' točkovima po svakoj logici morao da bude lakši od alu rama sa 29" točkovima jer to podrazumeva i veću viljušku, veće gume, sve veće brate

ovaj karbonac (u stravi pod "oprema" nazvan uglješa) čak nema ni prednji menjač nego samo jedan zupčanik, tako da bih jedino opravdanje za sličnu težinu mogao da pronađem u kvalitetu delova, no rekoh ajd, izmeriću ih jednom ponovo jer me baš kopka

Nema komentara:

Objavi komentar