14 kolovoza 2023

puta dva

dva odmora su bolja od jednog
posebno ako se radi o godišnjem
no ništa od godišnjeg
pa barem dvosatni
ili polsatni
niti mi se trčalo niti mi se išta koprcalo pa sam se provozao malo ujutru malo popodne, u nadi da ću se odmoriti za neke nove poduhvate

gledao sam i neke segmente na stravi i planirao napadaj na iste
jedan mi je privukao pažnju jer je tuda pregazio lokalni junak i drži trenutni rekord, no deluje mi da se na ravnom delu može napraviti dosta bolji prosek koji ne bi trebao naročito da splasne na poslednjem kilometru makadamskog uspona
bumo vidli
to naravno mora mtb-om
jedina dilema je da li veći točkovi 29'' ali sa izlizanim gumama jer nisam stigao da stavim nove, tojest oklevam dok god ove stare još mogu da izguraju, ili manji točkovi 26'' ali sa novim kramponkama, koje su hendikep na asfaltnom uvodu jer puno usporavaju

E PA DIVNO, OVDE NEGDE MI JE NESTAO INTERNET I MORAM DRUGI DEO BLOGA OPET DA KUCAM JER JE DRAFT SAČUVAN SAMO DO POLA

tojest, bolje je da idem segment po segment, mogu nastaviti i sutra

Nema komentara:

Objavi komentar