28 kolovoza 2023

neće moći ove noći

već sam počeo da odbrojavam koliko li će mi noći još proći
koliko li će mi noći još proći
koliko li će mi noći još proći u samoći
koliko li će mi noći još proći dok ti nećeš doći
rođaci mislim da imamo hit ovde
nego meni treba da prođe iks noći da bih mogao normalno da spavam
od ovog jezuhristovskog razapetog položaja mi je već mukica
ja bi malo na levoj malo na desnoj strani, malo na stomaku
a to neće skoro doći, još će mnoge noći proći
a to neće skoro doći, još će mnoge noći proći 
op op op

jutros sam hteo na biciklu
rekoh noge su mi mrtve od juče onih 30-ak km, od kojih barem pola po trailu i kamenjarima, i kao ako uzmem lolinu poniku onu sa velikim točkovima to je praktično najobičnija ženska bicikla no ja je i dalje zovem "velika ponika" što i jeste, jelte, i rekoh ona široka guvernala pa ako me zateže rame ja ću malo desnu ruku iza leđa da odmorim pa opet malo da vozim no ništa od svega

valjda mi se juče ruka napregla na pešačenju i sad me onako malo boli malo zateže i jedino što mi (ne) fali je da je od ranog jutra opet mrcvarim
imao sam fore od 7-9 ali nema veze, šta ću
možda popodne u nekoj pauzici posla, videću
možDA sa velikim M, pre će biti možne
odoh sad da se spremam za posao i da nastavim komponovanje onog hita s početka bloga

evo jednog roadrunnera, da me podseća na ono što više nikad biti neću



Nema komentara:

Objavi komentar