09 kolovoza 2023

tresla se gora usro se miš

možda baš tako ne ide izreka ali ide nekako slično
evo kako sam pak danas uspeo da nadrljam
pisalo je +13 i ja uzmem onu podmajicu i dugi dres
naravno posle kilometar sam već zavrnuo rukave do lakta
jer je bilo sunčano, još jednom NARAVNO da će jedini dan bez izmaglice biti onaj kad obučen dugačko i još ktomu crni dres

prva polovina je išla poznatim putevima u smislu da sam znao da tu ne bi trebalo da bude previše baruština i blata, pa nije ni bilo, tek ponegde
bez neke juniorske manije da moram da projurim kroz svaku baru, uredno sam usporavao i prolazio polako

drugi deo traila je bio sušta suprotnost, ali morao sam da zatvorim krug
bara do bare, od kraja do kraja, pa sam na dva mesta preneo biciklu hodajući uz uzanu ivicu i ramenom gurajući trnje koje mi se zabijalo u čelo i butine, gume su ipak deblje da bi ih kupina ogrebala

na kraju sam skontao da ne mogu da stignem i trećim delom planiranog traila jer nisam znao u kakvom je stanju puteljak a +10 i +20 minuta su mi bili mnogo velika i rizična razlika pred knap uletanje na posao
tako da sam se sjurio nekakvim asfaltićem na magistralu i zadnjih 10km odvrteo pod rotacijom
bez obzira na sve ipak je ispalo dobro, dobar prosek, dobro sam se skuvao i preznojio, dobrano se iznervirao što zbog blata što zbog dugog dresa koji mi je pola vožnje landarao raskopčan, pola što sam opet mogao da krenem 15-ak minuta ranije i sve bih stigao bez žurbe i nervoze
tja

50km bruto

Nema komentara:

Objavi komentar