30 rujna 2023

ko nam se to odmorio?

nije se odmorio ali nije ni kao mrtav konj tako da je negde između
jedan jako odmoran mrtav konj, moglo bi se reći
krenuo sam na malo ambiciozniji krug no noge su mi bile toliko trome da sam već posle kilometra bio ubeđen da je pitanje metra kada ću stati i okrenuti nazad
no nakon 3-4km "na silu" nešto se odvezalo pa sam izgurao čitavih 7km u komadu do jednom izletišta izvan grada
nakon kraćeg zadržavanja i foto sešna, popeo sam se strmim puteljkom na vrh brda i odatle strčkarao nazad u grad
na kilometar od kuće sam na železničkoj stanici spazio crno-belog mačora koji je zapomagao na sav glas da ga pomazim pa smo tako sedeli i gnjavili se dobrih pet minuta
odatle mi se više nije ni trčalo niti sam imao razloga da zaduvan dolazim kući nego sam taman lagano prošetao kroz blokove i ohladio se, bogme zbunjujuće je kada misliš da je još uvek leto a istovremeno ti prija topla čorba posle trčanja

septembar mi je izašao na 145km a maj jun jul avgust sam imao 128km tako da sam prebacio plan za više od 10%

Nema komentara:

Objavi komentar