21 travnja 2016

24

Čudna neka godina ova 2016-ta.
Svakog meseca pretrčim 50% kilometara iz prethodnog,
i baš me zanima dokle će tako ići.
Bar da sam svakog meseca duplo brži.
Ili duplo sporiji? 
Ali ni to.
Evo u aprilu u ovih 20 dana sam samo 10 puta otišao na trčanje.
Dobro, od toga su tri trke, sve po 21km, ali doduše nijedna otrčana kao Trka, nego sve nešto tralala kao ovi moderni džogeri što nemaju pojma ni gde su pošli/došli, ni zašto.
Zanimljivo može biti da sam u tih 10 upriličenih nazuvanja patika pretrčao sve skupa 240km, što daje čudan prosek od 24km po treningu.
... i prosečno vreme treninga od 1h58',
to je zbog previše brda i kamenjara.
Možda neko ko trči samo po ravnom i po lakšim podlogama smatra da je 12 km/h puno spor prosek na mesečnom nivou, ali meni je to odlično.
Sećam se neke godine kad sam pokušao da trčim što više, ali iz puno kraćih treninga. 
Pa sam kombinovao ujutru i popodne, 8, 10, 12km, ali je skoro svako trčanje išlo preko nekog od par najbližih brda. 
I kako je godina odmicala, shvatio sam da 5'/km uopšte nije loš prosek, štaviše dok se par km malo zagreješ, pa ustrčiš negde uzbrdo, pa ako spust nije baš lagan, na kraju moraš da se raspadneš od jurnjave da bi dobio taj prosek.
Tako da...
Sticajem okolnosti mi je četvrtak ispao dan odmora, pa sve nade polažem u petak.
L) Loše je što ću za vikend biti razvaljen pa ako mi se otvore karte za tu trku u nedelju, biće to još jedan od ovih "polumaratona na štakama", koji su mi ovog proleća izgleda već postali zaštitni znak.
D) Dobro je što sutra imam nekih obaveza već oko podne, pa će to trčanje morati da bude suvi zornjak. Hmm, to je u stvari loše, ali se računa kao Dobro jer ću se tako duže/bolje odmoriti do nedelje. Sve to pod uslovom da se ostvare planovi.
Ako upali samo pola od svih "ako" koje imam u glavi, već će to biti bingo.

Nema komentara:

Objavi komentar