07 lipnja 2017

11

logično je da nakon naslova "10" ide naslov "11"
danas sam u nedostatku bolje ideje otišao na onaj "default" trening, na koji odem kad god želim najbolji "bang for the buck"
realno, šta će ti bolja ideja ako imaš dokazano najbolju kombinaciju?

stari put bez prometa koji je klizište desetkovalo, napravilo par prekida asfalta, pa onda ja fino na onim čitavim delovima otrčim 4 deonice od 800-900m, a između po odronu/zemlji/makadamu malo prošetam praveći nekakve mrtvo-aktivne pauze, i "sve 5"

napredak je opet VIŠE NEGO OČIGLEDAN,
ako ga posmatramo mikroskopom :-)

3 dana nakon Plitvica (42km), danas sam imao gotovo iste prolaske na deonicama kao i 3 dana nakon Banja Luke (21km), tačnije za 4 deonice mi je ukupno trebalo 5 sekundi više
pritom sam danas ciljano "išao sa 90%", da bude bez izdisanja, ali sam usput pokušavao da trčim kraćim koracima, sa što višom kadencom



prosek koraka je ispao 190/min (!) pa ako su i bili za 5% kraći od uobičajenih to je sasvim nevažno... a i očekivano za samo 70 sati nakon Maratona, ili je možda bolje reći nakon prve Dužine u ovoj godini

upravo shvatam da u terminu Vrbovca 18.06. postoji još zanimljivija trka MedvedRun na 5km/10km, no istovremeno sam video da su prijave zatvorene tako da ovaj završetak bloga možete zanemariti. ili možda ne. hmmm.



Nema komentara:

Objavi komentar