24 studenoga 2012

bez Nje

sinoć smo nešto puno slušali Balaševića, i uvrtela mi se u glavu pesma "još jedan dan bez nje". i danas na treningu sam motao po glavi taj tekst i muzikku, i stalno mi se to vraćalo, pa sam zaključio da je on to malo onako mlako napisao. i počeo sam malo po malo da menjam reči, i nakon 2.5 sata kad sam došao kući imao sam maltene ceo tekst pesme izmenjen! s tim da sam ja hteo da emocije budu puno žešće, otprilike kao kad posle nekih tamburaša pustiš Nirvanu :-)
i tako sam večeras po sećanju to nakucao i malo uobličio, nešto tipa "kako bi to izgledalo ako bih JA ostao bez nekog dragog", a kuriozitet za ne poverovati je da je Ivan (Trs) baš pre 7 minuta stavio na FB pesmu istog naslova (!!!).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ko je mogao znati
da mala ptica će stati,
prekinuti let
Kao po strašnoj kazni
tražim pogledom praznim
neki drugi svet
A nad Našim Gradom vetar kida oblake,
znam, postaće tužno nebo, bez Nje

U mraku, bez puta
moja duša sad luta,
nestao je i strah
Na betonu pakla,
moje srce od stakla
raspalo se u prah
A nad Njenim Gradom sada veje kamenje,
nek je proklet svaki dan bez Nje

Kroz oblak prašine,
iza svake krivine,
očekujem Nju
Na crnoj biciklici,
kao lutka na žici,
beži mi po snu
A nad Mojim Gradom vetar lomi bagrenje
prolazi još jedan dan bez Nje

Od suza il kiše
ništa ne vidim više,
tumaram poluslep
Od života otet
ne znam kako da opet
prepoznam svet
A u svakom Gradu jesen lišće spaljuje,
ne mogu podneti još jedan dan bez Nje.

Nema komentara:

Objavi komentar