04 lipnja 2016

hiljadarka (inflacija)


ko rano rani, čak je uspeo da nabaci malo boje pre ovih pljuskova. 
to jest Ja.
evo da se pohvalim da sam nakon godinu dana napokon uspeo da sinhronizujem i garmina i polara a da ne sjebem fajlove.
sto puta sam zaustavljao i opet palio štopericu jer sam zastajao da se istežem, radim vežbe, slikam neke zanimljivosti, i tome slično.

prođe me neki sivi vw sharan beogradskih registracija, od hiljadu auta jedini sa ugašenim srednjim svetlima. kako prepoznati srbendu izvan granica svog sela nego tako što neće da uradi ništa što mu puškom ne priprete. ako piše da nije obavezno, idem da se čekiram sa sivim autom u senci na sivom asfaltu, štedim bele halogene sijalice za crne dane. ne daj bože reći će im neko da sutra patike nisu obavezne pa će trčati maraton u čarapama.

tako sam zagledajući svašta na cesti i pored nje, par puta zaboravio da garmina uključim na vreme, bilo je - uh bokte propade mi 200m nezabeleženo! :-D
uglavnom mic po mic se nakupilo 9km trčkaranja u svim mogućim brzinama od I do V (ovo su bili rimski brojevi),
a kao što se vidi najbrži kilometar mi je bio 3'15''.
taj je bio bez zastajanja naravno.

sećam se kad sam pre nekoliko godina pred (polu-)maratone REDOVNO radio hiljadarke, onda kad uradim za 3'00'' uglavnom istrčim maraton za 2h53, 3'02'' do 3'05'' je značilo da sam u formi za maratone 2h58-2h59, a kad sam mogao hiljadarke za 2'55'' tih par puta sam mogao i maratone oko 2h50.
fora je što sam tada zaista i radio 100-tke i 200-tke na treninzima i imao verovatno bolju tehniku nego sada.
sad sam od "bržih stvari" u zadnjih mesec dana jedino uradio 5-6 puta po onih 4 minuta uzbrdo, što mu opet izađe na tempo trčanje.
sve to razmišljam zato što bih verovatno MOGAO da uradim hiljadarku malo brže.
ali ne znam koliko, ne radi se tu o nekim silnim razlikama, ipak su to samo sekunde tamo-vamo.

e sad kad primenimo ovu matematiku na ovih 3'15'' dođemo na to da sam spreman za maraton od recimo 3h10, uvr glave za 3h08 kao što sam istrčao u crikvenici pre pola godine. koliko pak na to treba dodati za plitvice, e to vam nijedna matematika neće precizno reći. 
logično je da ćeš na desetak kilometara uzbrdica izgubiti minut i po po kilometru, a da nizbrdo nećeš nadoknaditi više od par minuta, pa nije fer, to mi zvuči previše depresivno :-)
ako pak uključimo opciju one "matematike po osećaju" dođemo do istih 3h20 koje sam pominjao i juče-prekjuče.
dakle sve ovo sam džabe pisao, mašala! :-P

Nema komentara:

Objavi komentar