08 lipnja 2016

poco loco

kad mi je trebalo da ukucam neku obuću na Strava profilu, krenuo sam da prelistavam sve moguće marke (po modernom - brendove) patika, i kao najzanimljivije sam odabrao firmu Loco. i onda sam prelistavao (po modernom - skrolao) i nisam našao ništa očaravajuće, pa sam ukucao neki "moj model" Patofne. tako sam imao svoje i samo svoje cipelice, Loco Patofne :-)

mislim da sam to već pogurao u neki ofsajd (zaleđe) sećanja, i da se toga ne bih nikako tek tako setio, da mi nisu počeli stizati mejlovi od zabrinutih nadležnih sa Strava portala, koji su me opomenuli: salence, srce naše, dušo jedina, previše si kilometara pretrčao u LOKO PATOFNAMA, ili ih promeni, ili ih odnesi obućaru (šu-maheru, po njemački) da ih malo osveži, remodelira, apdejtuje (ovo je bilo po beogradski), da im promeni blokeje (to je neko čudo na đonu, nemam pojma...)

evo ko ne veruje kozi,
tojest meni,
neka poveruje rogovima,
tojest sličicama
(i "to jest" se piše odvojeno, da znate, samo što ja neću, pa neću!)


Nema komentara:

Objavi komentar