27 lipnja 2017

izdajniče

povratak bi mogao da bude i lakši i teži
to zavisi 1) od toga da li ću mu ja olakšati ili otežati
2) koliko ću od njega očekivati

ako želim da se za par meseci vratim u svoje najbolje dane, to je već u startu nemoguća misija jer se u najbolje dane sigurno nikada neću vratiti
koliko ću biti zadovoljan nivoom na koji se uopšte mogu vratiti, pa ni to nije veliko pitanje
neću biti zadovoljan

i sad je tu jedna velika pat pozicija
ja bih da trčim brže, noge ne mogu
da ih silim sa 3x treninga, neće biti bolje
da ih milkim sa 30% treninga, opet isto
da im nađem pravu meru i izvučem iz njih maksimum, bojim se da tim maksimumom neću biti zadovoljan, ali to sam već rekao

maratoni od 3h i polumaratoni od 1h30, svi ti treninzi na raznim profilima gde sam prelazio 14km za sat vremena kao od šale, da li je moguće da je to postalo potpuna prošlost
ne ona Prošlost koja je tu i nije tu, u koju možeš nakratko da uskočiš i iskočiš
nego više neki prethodni život

zašto se skoncentrisati samo na trke
to je kao da pokušavam golom rukom da zakucam ekser u drvo
prvo treba napraviti alat, čekić
prvo treba trčati i trčati i pratiti eventualne napretke
jednom kad na treningu opet možeš da pretrčiš 14km za sat vremena, onda ćeš verovatno i na trci moći polumaraton za 1h30.

prošle godine sam imao jako loš osećaj i loš dan u Ljubljani, pa sam izvukao 3h09, godinu ranije u Crikvenici 3h08, isto u jednom jako lošem i umornom izdanju
da li je tu bilo rezerve i koliko, za koliko bolji rezultat, nikada neću ni saznati

traćimo prilike i život kao da ćemo imati novi na raspolaganju
a kad pređeš određenu tačku, novi dani donose sve manje i manje
nema više onog "biće bolje"
biće onoliko dobro koliko se boriš, pa malo manje
jer je trend da budeš sve stariji, sporiji, ružniji
fuj živote izdajniče

3 komentara:

1. Ajde dedice, ne kukaj,ljudi trce 24 sata za vikend a ti kukas za polumaratoncic :P :P spremaj se ceka te sledece odine ladno pivo i prava Alpska trka. Ima jedna anegdota sa te staze..isli ja i brat peske gore i ajde da skratimo malo jer ne bi sve stigli uzmemo gondolu do vrha, pitao zenu za kasom kaze ona, pa lakse vam je mozda uzbrdo?! Nagib je oko 30%, doduse ima cak i asfalt ali ja ne znam koji auto moze gora da izadje. Stignemo mi gore, spicimo pivo i krenemo na dole i posle kilometra ocemo da umremo, pogledamo tablu-pa mi se spustamo niz stazu sa spust! Kuku, nikad vise nisam ubio noge a silazili smo asfaltnim putem, kakvi Durmitori , Komovi i ostali :) Spremaj se da iskusis mazohizam bez biceva i koznih odela PS. Na vrhu finisere ceka ladno bavarsko pivo..Stairway to heaven

2. Ja se upravo preispitujem o tome zasto uopste idem na trke. Kad izlazim van,ja izlazim na trcanje a ne na trening. Trcim sto volim a uz to sam i teski cigan pa volim da se krecem po raznim gradovima pa mi odlasci na trke dobro dodju za muving. Veče prije novosadskog noćnog maratona nisam izdržao i otišao sam na trčanje. Laganih 10 km trčanja. To mi se razbilo o glavu zadnjih 10 km na maratonu. Da ne duljim, mislim da ću da više trčim kratke trke. Desetke i petice. To je neki kompromis da se ne demoliram a da mogu trčati i putovati kako hoću.