04 rujna 2017

plan

obzirom da sam se već malo popravio i na kraju leta otrčao dva polumaratona za 1h32 i 1h29, razmišljam da li da išta menjam u ovome što zovemo treninzi. zašto menjati tim koji dobija?

naizmenično trčim i vozim biciklu, a u danima bez bicikle otrčkaram 2 puta. u jednom od tih trčanja ubacim kratke promene/ubrzanja, u drugo ubacim 1-2 km tempa, a jednom nedeljno odem na stadion i uradim 20-30-50 dijagonala.

iskreno, nisam očekivao half ispod sat i po jer mi je na treninzima jedino prijatno da trčim oko 5'40"/km, i stalno se osećam umoran, težak, trom... mislio sam da će mi nakon što je Tašta slomila ruku 7 dana pred Sljemenski, nakon izgubljenog leta isto tako propasti i jesen. no eto.

sada već razmišljam kako bi bilo zanimljivo otrčati još neku trku. 
sresti iste stare i nove ljude. 
nakon rume i subotice idućeg vikenda imamo half u šapcu, 
tu na 67km od kuće. 
taman da mi dosadi ista "konkurencija".

nisam ni znao kako izgleda Kalendar pa sve radim u zadnji čas. 
sarajevo je skupo a i pre par godina nam se nije svidelo. 
u varaždinu sam uvek ali baš uvek podbacio no puno mi je privlačniji jer poznajem 50% učesnika. 
to bi mogao da bude onaj drugi vikend. 
u šapcu je trka građana 7km a u vž je 5km, 
dakle ima nešto i za lolu koju muči trn u peti i 21km joj je izvan mogućnosti.

obzirom da mi se obrve same od sebe namršte na pomen Odžaka i tog polumaratona, nakon VŽ je verovatniji half u tuheljskim toplicama i proba nove staze. 
napokon nas ne vozi dosadni bus onim serpentinama na start, 
a nakon 6 ili 7 istrčanih na staroj stazi kroz Kumrovec radujem se trci po kupserima sa okretom na pola i sretanjem prvo bržih pa onda sporijih. 
taman da prebrojiš plasman, 
i da vidiš ko se raspao i da planiraš kada ćeš ga stići.

da rezimiramo, 
10.09. šabac, 
17.09. varaždin, 
24.09. polumaraton tuhelj

Nema komentara:

Objavi komentar