05 prosinca 2014

česma zvana život

kad pogledate moj prethodni blog, videćete da nedostaje jedna slika. radi se o tome da je google+ odlučio da je prepravi, i samo mi je došlo obaveštenje kako je moja slika poboljšana, maltene u smislu da nekom treba da budem zahvalan za to. a u stvarnosti su sliku zasrali sto posto, napravili neki efekt, nemam pojma kako se zove, neko crno-belo sranje visokog kontrasta, i ja u nekom google+ pregledu to obrišem, i sad shvatim da sam obrisao sliku sa svog bloga. tako ti je to kad se družiš sa prepametnim stvorovima, tipa kompjuteri automati i slične nepodopštine...

a za sve koji ne prate onaj "sportski" blog na fejsu (f/blogoje) gde dodam poneku sliku "viška" u odnosu na ovaj blog, da ponovim kako sam u prvih 5 dana Decembra/Prosinečkog pretrčao 15+16+16+17+21km, evo upravo sam se vratio sa ovog poslednjeg, pa ko velim, da ga odmah objavim na društvenoj mreži, jer ako ga ne izreklamiram, jbg kao da ga nije ni bilo...

sve su šanse da ću za par dana premašiti, po prvi put u životu, 4000km trčanja u jednoj godini. što samo po sebi nije nikakav uspeh, NAPROTIV! pre nekoliko godina sam uspevao da pretrčim više od 3000km dok sam istovremeno na bicikli/biciklama (road/mtb) prelazio i preko 10,000km, okej što je za biciklistu smešno malo, ali za mene, maratonca ex-biciklistu od 50 godina, jebiga, dok ne dođete u tu situaciju/godine nemojte unapred da kažete da je malo.

eto, ništa.
realno, i nemam da podelim ovde neko novo iskustvo koje će vas obogatiti i oplemeniti, osim onog da život teče dalje, kao pokvarena česma koju koliko god zatezao, ne možeš da zatvoriš do kraja. curka, i curka, a obzirom da si TI to što na nju curka, poenta je valjda da ni ne pokušavaš da je zavrneš, nego da svaku kap iskoristiš za sebe, umesto da joj dozvoliš da padne na zemlju i nestane, bez da si je i taknuo. 

hidracija, reći će ajronmeni, on govori o hidraciji. na neki način, da! ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar