17 prosinca 2014

planinsko


čudno trčanje juče.
no idem po redu.
nakon 8 dana zaredom, prekjuče nisam ništa trenirao.
neki poslovi su se otegli do pred mrak i bio sam premoren.
a ionako sam to prihvatio kao dobru okolnost, jer sam bio nesiguran po pitanju one potkolenice koja me je opet iznenadno zabolela.
i juče krenem, onako, polu-odmoran. ništa naročito.
pa su mi onda noge negde posle sat vremena "kljoknule".
pih bre, rekoh sebi, ko će sad da trči nazad kući još ihahaj vremena.
ali nakon neke nazovi krize, noge su mi se opet razvezale,
i nastavio sam da trčim više nego živahno,
sve skupa je ispalo oko 2.5 sata, od čega gro planinskog profila.
na kraju sam bio više nego zadovoljan osećajem u nogama.
čak štaviše, PRVI PUT mi je uopšte pala na pamet ta neka ideja,
da bih možda mogao da se osetim spreman za onaj januarski planinski maraton.
mada, ko zna šta će biti dotle.
danas je opet prelep dan i slobodan sam do popodne,
mislim da ću opet da "zapalim" u pravcu planina.
nešto mi je mnogo lepo bilo juče, tamo gore.

šteta što se sa ovih slika baš i ne vidi koliko je reka duboko usečena između ovih brda, meni nekako na fotografiji deluje kao da sam slikao na nekoj livadi a ne na rubu klisure


Nema komentara:

Objavi komentar