13 svibnja 2019

šta sad

pokvarena ploča
našao sam rezultate iz kraja marta, gde sam novosadskih 10.5 km trčao brzinom 4'33''/km, a koja je izvučena iz aplikacije za trčanje, dakle "na terenu", a ne iz zvaničnih rezultata jer na stazi kraćoj par stotina metara ne možeš deliti ciljno vreme sa deklarisanom dužinom nego samo sa stvarno izmerenom

nakon toga sam otrčao par polumaratona sličnim tempom, pa sam istrčao maraton po 5'04''/km što mi uopšte nije zvučalo loše U ODNOSU NA OKOLNOSTI (bolest, prelom, pauza...)

zatim sam 6 dana nakon maratona 20-og aprila opet trčao cenera kao i na početku Povratka (na mala vrata) koji je ovaj put bio 9860m no to i nije bitno nego prosečna brzina od 4'23''/km

posle toga sam pokušao istom brzinom istrčati 15.6km nizvodno u Požegi što sam opet za malkice premašio jer smo pride imali i vetar u leđa, pa sam se probio do proseka od 4'19''/km

nakon Požege je došao vikend bez trke, a pre par dana vikend sa DVE trke s tim da sam težak brdski cener+ (10.3km) u Krašiću trčao 4'32''/km i to je bilo negde između 15h i 16h popodne, pa sam nakon proglašenja + ručka + 3h vožnje + preuzimanja startnog paketa + nektar piva + spavanja od 23-05 sutradan u 08:30 (upravo tako, NIJE GREŠKA!) trčao banjalučki cener prosekom 4'19''/km

start 16 sati nakon cilja i gotovo nikakav odmor najbolje se očitavaju kada uporedim pulseve, jer sam u Krašiću uprkos sandbaggingu od 4. do 9. km (gledao kako da rešim konkurenciju u kategoriji i zanemario rezultat) imao prosečan HR od 161, a u Banja Luci 151

brojke govore više od hiljadu reči, a šta bi bilo da je bilo, ko će ga znati
napominjem da NISAM došao u banja luku po rezultat nego sam sebi osmislio vikend sa dva kvalitetna treninga tempo trčanja i puno zabave, u čemu sam očigledno uspeo

ako na jesen uopšte dođu rezultati kao tema razmišljanja, drukčije ću planirati trke naravno

Nema komentara:

Objavi komentar