28 svibnja 2019

četričetričetri

jao što sam zavoleo ovaj trening 4+4+4 km
zaljubio se maltene u dotičnog
trčim danas i razmišljam (bio je negde treći kilometar) kako bi sve to moglo da se izmajmuniše
recimo kad nemam vremena, a hoću nešto blic da otrčim, svakakve kombinacije su moguće
5 = 2+2+1
6 = 2+2+2
7 = 3+2+2
8 = 3+3+2
9 = 3+3+3 = 4+3+2
10 = 4+3+3
11 = 4+4+3
fora je da se to ne pretvori u mazačinu pa da gledaš da što više bude onih "brzih" na kraju
naprotiv, fora je da sve bude natenane, da vežbaš strpljenje, da kalibriraš taj osećaj šta je mlako a šta jako
da imaš u vidu da to kako ideš prva 4km mora da bude toliko (ne)jako da posle toga možeš da otrčiš 4 brža kilometra a posle toga 4 još brža
i nekad stvarno progutaš knedlicu i pomisliš "uf, da se nisam zajebo?"

s tim da sam prošli put bio umorniji pa sam išao lagano + srednje + jako
a danas sam išao polusrednje + srednje jako + jako
otud mi je ukupno vreme sišlo sa 59 na 57 minuta
i sad kontam gde u okolini imam neke krugove i koliko su dugački i kako može da se na nepravilnom profilu izbaždari osećaj da se to otrči u sličnim okvirima pulseva recimo

imam baš sladak kružić od 7km koji ima uspon i spust u prva 2km, zatim blago valovit 3ći km, pa 2km nepravilnog uspona i na kraju nepuna 2km spusta i to bi dakle trebalo otrčati najjače (?)
hmmmm
i naravno, sve to je poželjno ne trčati po gradu, zbog poslednjih jakih kilometara, nego se izvući negde iznad naselja

pa već prema odmornosti, kako forma bude išla ka gore i noge sve sposobnije da izdrže jake ritmove, verovatno će i pulsevi biti manje stidljivi na početku
sada sam išao prvo oko 130 pa oko 140 pa fino preko 150
a kadenca na početku jedva 87 pa sam to primetio pa se naterao da brže okrećem nogama i nekako došao do 89 ali kada sam pojačao prešla je na 92 da bi u zadnjem kilometru išla i do 98, no taj sam išao 3'53'' pa je visoka kadenca logična obzirom da mi je to (trenutni) krajnji domet

Nema komentara:

Objavi komentar