26 svibnja 2019

Sint sint dve hiljade jedan

Evo je pored puta pet spratova visoka pravoslavna džamija pred Beljinom.
Nisam lud lepo vidim onaj okrugli Apolo 13 i na vrhu krst.
I sad kontam nešto da više nema trke u Bleljini nego je ta trka ošla u Ugljevik.
Kao kad nekom odu pčele u susedno selo i nađu bolje cveće.
A u Banja Luci video ja pljeskavdžinicu pred nekim tržnim centrom od dvesta duluma volumena, pet maraka je procenili kao da i uznju ide neka piletina brucoška i reko ajd da uđem u tržni centar taj da vidim imal bezalkoholnog Sarajevskog.
Uzeo korpu a oko mene farbe uljane i nitro, baštenske garniture, vrtne svjetiljke, shvatim da sam ušo u nekakav Novi Dom.
Još je falilo da nisam skonto na vreme gde sam pa da sam pitao nekog gde je raf sa pivom, reko bi mi tebi dečko pivo nije potrebno dovoljno si lud i beznjega.
Al sreća u nesreći, preko puta je bio neki tehnički pregled, dobro da tamo nisam pito drže li pivo.
Izađem u neki marketić tri sela kasnije i kupim tri piva sva tri Sarajevska u tri različite limenke.
Rekoh cimerci evo tri piva, ovo sa tri vrste hmelja je za vozača tojes mene, ovo žuto limunada pivo je za suvozača, a ovo bezalkoholno je da pokažemo miliciji ako pitaju šta smo pili.
A uBrčkom seo ja na klupu da prepertlavam desnu crvenu na iste pertle sa levom zelenom. Prolazi mama sa dvoje dece ja gledam u mamu deca gledaju šta se radi a usred svega i Lola uzela da menja pertle na svojim patikama shvatila da su moje kombinacije bolje otvorile joj se oči pod stare dane, što deblja stakla to pametnija gospođa.
Pita jedno dete mamu, šta ovi rade?
Treniramo pertlanje rekoh ja, mami naravno da izmamim osmeh a deci ionako ništa nije bilo jasno.
E rekoh za ovaj smešak bih pertlo domraka, isplatilo se.
I taman kadsam reko da se gospođa opametila dogodilo se ŠTA.
Ušla je u pekaru i tražila burek sa sirom.
Eeeejjj usred Modriče, ona mislila valjda da je na tabli na ulasku u grad pisalo Mionica.
Jes ti luda kakav burek sa sirom burek je sa mesom i sa piletinom.
Ahaha očitala joj modričanka mlada lekciju.
Ja pošo da pitam koje je godište bila ta piletina s burekom al rekoh dovoljno je kažnjena već.
A o trčanju ću u nekom drugom texstu.

Nema komentara:

Objavi komentar