23 svibnja 2019

skupo

krenem na tehnički i da produžim registraciju auta
to me izađe kao svetog petra kajgana
posle toga odem na nešto što oduvek planiram ali nikako da ostvarim
jednom kad sam već isterao auto kroz ovaj privatni šinteraj koji gajimo godinama i kad se probijem do ulice kroz 44 kapije i ograde, to je 99% posla odrađeno, modernim rečnikom

i odvezem se tako kroz sipulju rosulju 22km od grada, preobujem se i presvučem, odem da trčim 7.5km uzbrdo ka Divčibarama i nakon toga 7.5km nizbrdo, i usput računam
koliko je otišlo na registraciju, i na benzin za tih simboličnih 44km, tri litra možda, to je 4 evra
što je ništa u odnosu na registraciju ali eto
i izašao mi kilometar trčanja 15 evra brate
i posle kažu trčanje jeftin sport
i u povratku svratim u supermarket na brdu iznad grada i nakupujem piva u svim mogućim ambalažama i zapreminama, na ćirilici i na latinici
eto i to treba uračunati u troškove jeftinog sporta


a iako su ove godine minimalne šanse da odem u Vrbovec, jer sam se prijavio za Kulu koja je veče ranije pa je to više nego nategnuto, ipak sam uzeo crvene patike
tačnije, tražio sam bilo koje no imali su samo crvene
a sada vidim na sajtu da postoje i žute
već sam pisao o ovim noosa ff i kako ću stare crvene upariti sa starim zelenim
kao vlasnik članske kartice dobio sam 10% (opet nekih 10%) na 60% popusta pa su me izašle 55€
što me je podsetilo na to da sam veče pred lični u maratonu kupio u Podgorici asics gel speedstar žute rupičaste i platio ih takođe 55€
prošlo je od tada 13 godina i ništa se nije promenilo osim što sam 10% sporiji (opet nekih 10%)

i najvažnije na kraju
predomislio sam se za Bosanski Novi pa sam nakon prijave za 21km upravo popunio i prijavu za maraton
nema veze što sam u frtalj-formi, što nema šanse da razmišljam o odbrani pobede od prošle godine, ništa nema veze
nego kontam, ako sam istrčao dosadni Beogradski, nekako ću se prekotrljati i preko ovog brdskog i puno zanimljivijeg
prošle godine mi je otišla grupa od ni manje ni više nego njih desetak, ove godine računam da mi sa starta odu SVI
ne poznajem nikog sa startne liste a vidim da će doći dosta stranaca, tim bolje

Nema komentara:

Objavi komentar