27 svibnja 2019

still, falling

još uvek sam zadivljen tom čarolijom zvanom život, i kako ume da nam hirovito promeni dan iz nečeg što si uzimao zdravo za gotovo, u nešto što nije zdravo ali je poprilično gotovo

koliko vidim sledeći vikend bi mogao da protekne bez trke.
da se malo bolje trenira, kao?
za 12 dana je polumaraton ovde u gradu i popunio sam prijavu za 1/2 od 1/2, dakle na 10590m stazom koju sam nekoliko puta lično premerio.
niko i ništa sam u organizaciji, to sam onako volonterski priskočio, kao Mali Na Palubi.
sutra ću verovatno proći stazom i sa Garminom, nakon Suunta i nekoliko telefona.
čisto da vidim kako će najbolja od svih mašina to premeriti.

trudio sam se da narihtam okrete tako sa krug iznosi negde između 5570 i 5590m, da bi dva kruga izašla između 21140 i 21180m, što uz par sitnih gps skraćivanja ne bi smelo da siđe ispod 21100m i da posle niko ne bi pričao kako je staza bila kraća, odnosno da nakon trke ljudi ne nastavljaju da trče dalje kao mahniti jer im Strava neće priznati polumaraton ako je kraći od 21.0975 km

taj hajd da kažem cener bi mi bio poslednji tempo trening pred trku u Kuli za koju sam takođe smislio pakleni plan (a prekjuče smo videli kako se završe moji pakleni planovi) a to je da trčim štafetu i da pokušamo da pobedimo, kad već ne možemo pojedinačno ništa da uradimo ni Marijana ni ja.
onomad u Bečeju smo lepo otrčali 5km (pa ja nastavio u drugi krug) na malo kraćoj stazi ali 5km bismo oboje prošli negde oko 21'30'' recimo.
ja sam u Križu na onom "vertical km" ludilu od 5km trke uspeo da otrčim ispod 4'10''/km što bi trebalo da znači da sam za ravnih 5km trenutno u formi za otprilike 20'30'', recimo, jer sam srednje ravne kilometre išao po 4'02''-4'03''.
ne bi bilo loše doterati sve to na okruglih 20 minuta ali ne moram odmah ni da postavljam neke ciljeve, neka cilj ostane da se ne pojavi nijedna brža štafeta od 41' i to je to

dve nedelje nakon Kule je IAAF trka u Brčkom gde će mi važiti startnina iz Kule pa eto prilike za još jedan debakl na 10km
prošle godine sam tamo omašio cilj od 40 minuta delimično i što je staza podosta duža od 10km, to je valjda to neko pravilo da road race ne sme biti kraći od deklarisanog kojeg sam se držao i kad sam merio ovde stazu za polumaraton.

dakle, jun će proteći u znaku kratkih trka i odgovarajućih treninga.
jedva čekam da opet otrčim onih mojih 8x1km na asfaltu a pokušaću da popravim i onih 8 (ili 10km) promena 100/100m koje su poslednji put ispale dosta žalosne.
jednom kad ne budem imao vremena, ili bolju ideju, na pomoćnom stadionu ću da lupam dijagonale po travi, još jednom ću da otrčim 4+4+4km progresivnog tempa i svako preostalo trčanje ću pokušati da završim sa ubrzanjima u zadnjim kilometrima
ne nužno 100/100 metara, volim da razmišljam i u dvokoracima pa u trku prebrojim 20/20 ili 30/30 ili 30/20 ili bilo koji drugi odnos.
dužine mi definitivno ne trebaju, a ako mi se trči duže odnosno više trčaću dva puta

Nema komentara:

Objavi komentar