23 lipnja 2019

stats

sve je prošlo po planu
namerno sam trčao nešto višom kadencom
pazio i na osećaj, ali virkao i na puls
hteo sam da ga držim oko 155-156 ali mi se omakao na 157 već oko trećine trke i do kraja ostao oko 158
poslednji kilometar jeste bio najbrži, nekih 10-ak sekundi bolji od proseka
dakle imao sam rezerve, iako u par trenutaka nije baš tako izgledalo nego da sam baš na onoj klackalici između hmm moći će i hmmm da li će moći ovako do kraja

evo ovako, uporedo za ljubitelje statistike:
trka u kuli (5.14km) : trka u brčkom (10.10km)
prosečan puls - 159 : 155
prosek - 4'14''/km : 4'24''/km
(McMillan pogodio u sekundu, iako sam u Kuli jedva trčao a u Brčkom mi je prošlo kao po loju)
staza - ravna : +20/-20m
prosečna kadenca - 187 : 190 (logično je da na kraćoj trci bude viša ali...)
prosečna dužina koraka - 126cm : 119cm (ovo je već prekratko, ali sam nadoknadio kadencom što je i bila svrha treninga)

vertikalna oscilacija (klaćenje trupa levo-desno) je u programu izražena kao % od dužine koraka pa tako imam u Kuli 5.6% od 126cm = 7.056cm
a u Brčkom imam 5.5% od 119cm = 6.545cm (dakle viša kadenca = manja oscilacija)

okomita oscilacija odnosno poskakivanje trupa od tla - 72mm : 69mm (opet viša kadenca pomaže da se manje putuje gore-dole)

vreme dodira sa tlom, leva naspram desne noge, gotovo isto defektno bez obzira na sve ostalo
u Kuli 47.5 % L : 52.5 % D
a u Brčkom 47.6 % L / 52.4 % D
kako uspevam toliko da spavam na desnoj nozi nije mi najjasnije ali ajd

prosečno vreme dodira sa tlom PAZI SAD 254ms : 254ms
dakle ubo ga u milisekundu, da ne kažem u hiljaditinku

i šta sad sa svim ovim podacima?
ništa, kao u onom vicu kada praviš najbolji smoothie od svih mogućih vrsta egzotičnih voća i povrća pa na kraju kaže "nakon sat vremena izvaditi iz frižidera i prosuti u wc, pa otvoriti pivo"

Nema komentara:

Objavi komentar