26 srpnja 2024

vredi se ponekad i žrtvovati

skratio  sam vožnju pa sam se umesto u devet i malko vratio u osam i malko (50km umesto 60km, hajd neću sa plakati) samo da bih stigao do lidla

jer mi je u app pisalo da imam manje od 24h da iskoristim kupon -10% i šta ću jadan, to je taj mučenički život koji vodim
usput gledam kad je maraton na olimpijadi ali nije skoro, skroz je tamo negde
a lola našla kada je biciklizam, eto super
mislim ko bi gledao biciklizam sad kad je PodGaćar odustao od olimpiksa ali ajd
već će neki luzer da se okiti njegovim perjem

no pre lidla ipak sam stigao da odmotam nekih 50ak kilometara, tu po lokalnim brdašcima
kao i pre neki dan kada sam brinuo da ne idem uvek istim putem u istom pravcu, e baš tako danas nisam brinuo pa sam istim putevima u sreći i zadovoljstvu prošao po ko zna koji put, s tim da to nisu magistrale nego skroz neki tamo zabucani puteljci

ali na karti piše da ima asfalta
pa ako piše onda mora da je tako
ne umem to da ukucam
ima ona aplikacija vejz ways putevi ali se zove waze
e tu sam ukucao kud je neprohodno

no većina koristi gugl mapse i onda se svašta događa
prošlog vikenda dve žene iz kanjiže zapucale od oglađenovca ka koceljevi i usred prašine i kamenja me pitaju da li ima dalje puta

rekoh kud vas vodi tuda će vas i odvesti, samo što ćete morati da operete auto, a i da ste išle OKOLO stigle bi sat ranije, ali eto, ovuda piše da je bliže pa možda je zaista i bliže, nekih pet metara
ali nakon pet kilometara kroz prašinu
sunceti kako smo bili pametni dok nisu počeli da nam prodaju pamet u pakovanju telefona na 24 rate

Nema komentara:

Objavi komentar