21 srpnja 2024

bruks jedne bruks druge

stigao mi kao vernom kupcu kod -30% kod jednog sportskog prodavca, i krenem da gledam čega ima
kačketa nema da valjaju, šorceva takođe, pogledam patike mada ih imam i viška a ne manjka
odaberem po izgledu neke bruks hyperion tempo, pa nakon čitanja recenzije skontam da mi takve ne trebaju, iako su prelagane ali piše da su i preravne

onda pogledam neke hyperion max ali one nisu onoliko džabe jer i nakon koda i popusta izađu na 85 evra dok su one tempo bile ispod 60 ojra
da su ove bolje onoliko jeftine ne bih ni razmišljao, tek koliko da ih isprobam i napišem stručnu reportažu i utiske, no nekako mi se na tih dvocifreno hiljada dinara lomi piroćanska genetika

plus me nervira što mi nešto tamo smuljaju kada uđem u Korpu
nakon što dodam patike od 15,000 oni mi prikažu 14,200 jer imam neke poene od ranije
a nakon što ukucam kod za 30% popusta oni mi prikažu 15,000 - 4,500 = 10,500, A GDE MI JE ONIH OSAMSTO DINARA SA KARTICE
eto tačno toliko mi fali, da su 9,700 uzeo bih ih bez previše oklevanja obzirom da koštaju duplo toliko u amerikama


Nema komentara:

Objavi komentar