23 srpnja 2024

kakva dubioza

ili će pre biti plitkoza
vrtim unazad na euroasportu i tražim najveći broj
etapa broj 21, 20, 21, 20, 21, ... ,
izgleda da je ova 21 poslednja?
pustim, kad ono hronometar
ajd nema veze, pomalo je to dosadno ako nema malih razlika pa da neko nekog ugrozi, ovde je sve već rešeno i nameračili smo se da gledamo sprint i to poznato tradicionalno ludilo poslednje etape jelte

u nekom trenu mi sine da upalim na telefonu cyclingnews i da pogledam gde je nestala ta poslednja etapa u parizu
kad ono cvrc, piše da se završava hronometrom jer je pariz zauzet zbog olimpijade
tako je ispalo da smo gledali pretposlednju etapu koja je ustvari bila poslednja
sutra bože zdravlja opet na biciklu, najavili su kišu ali tek kad stignem kući oko 9-10h, valjda me neće "uhvatiti"

inače sa onim trčanjem kroz vrbake i kuruze sam izašao na 30:4 km kada uporedim sa prethodnim julijusom
pitam se zašto me ovoliko bole noge, a bolje da se pitam koliko li su me bolele prethodne godine
a tek avgust?
haha
zabave nikad manjka na ovom kanalu

Nema komentara:

Objavi komentar