25 srpnja 2024

day off onn off onnnn offffff

nakon onog leptir vozikanja gde sam sim tam amo tamo zig zac cicken macken krivudao i napravio pet osmica, prosto mi nije ni bilo do nekog TRENIRANJA
pa sam se utešio šopingom

prvo sam sa drugom iz starih dana koji sad ima bici klub i servis, ugovorio dostavu deset unutrašnjih guma 29 inča ali onih ultralajt koje su samo par grama lakše ali zato duplo skuplje od mesnatije braće

plus sam ga pitao gde se nabavljaju one sokačarske čobanske čarape do pola lista kao što voze svi moderni čobani i sokačarci, jer imam na dva mesta iznad skočnog zglova po jednu malu kvržicu za koju sumnjam da je proširena unutrašnja vena, pa ko velim za svaki slučaj

imamo mi dogovor s njim da on pošalje predračun pa onda lola to uplati sa računa od firme i tako ja bez troškova samo sačekam kurira i preuzmem pošiljku, baš mi je težak život moram priznati, svaki čas izlazim na ulicu

u međuvremenu mi je stoti put crkla ili pricrkla tastatura jer neće da mi se otkuca pola gornjeg reda u smislu qwer pa se otkuca tzu pa onda neće iopšđž i nekoliko puta sam je već oživljavao i čistio i ugasi upali istakni kabel utakni i evo malopre sam skoknijo tu čitavih 30 metara do prodavnice komp opreme i uzeo sam ovu novu bežičnu membransku tihu i seksi, prosto kao da si je izvadio iz lapa topa pa je tako abortiranu spustio pod moje prstiće

ma poezija čitava
još samo da imam trčaćih avantura za napisati a ne samo ovih šopingovskih
da da da između svega sam prvo ujutru 20 pa popodne 22km e-bićikletom prozujao po brdašcima oko grada, onako fino nežno lagodno i mirišljavo, da sam i gore i dole, a noge da me ne bole, eto i stiha

Nema komentara:

Objavi komentar