10 srpnja 2024

kažu da je bila dobra etapa

 gledaću je sutra na odloženo, šta ću
malo sam gledao horejšija kejna i divio se našoj frizuri made by vjetar, zamjeo ga razdjeljak
dan odmora i dan neodmora večita dilema da li je prvo jaje ili odmor, jer kako će umoran sneti jaje, odnosno kako jaje da ispili odmornog ako ga je umoran sneo jer umoran i odmoran se smenjuju od danas do sutra i onda jaje ne može da čeka

hteo sam malo veći od srednje kratkog kruga, ali je ipak ispao samo srednje kratak krug
pokušao sam da ga što više izmenim nekim alternativnim puteljcima jer kad idem stoti put uz isti beskrajan uspon koji mi se već 50 puta smučio (ostalih 50 puta mi je bolje išlo pa mi je bilo zabavno) nije mi baš neki užitak i onda mi dođe muka od same ideje da sam tuda krenuo umoran

no ajd
UGLAVNOM sam prošao kuda sam hteo, možda sam zbog manjka snage i/ili vremena izbacio najteži deo ali sam tek drugi put u životu prošao jednim alt putićem, pa ni to nije za bacanje
sutra moram krenuti JOŠ ranije, jel tako, tako je!

Nema komentara:

Objavi komentar