20 srpnja 2024

valjda ću danas odgledati manje pogrešnu etapu

malo sam zbrzio malo skarabudžio neki treningštajn jutros, od svega po malo
prvo sam pojurio magistralom pa ugledao munju i čuo grom negde levo, pa sam zbrisao desno gde je bilo plavo nebo
iz prve varošice nakon 20km sam otišao jednim obilaskom koji je više nego težak sa delovima od 15% uspona, gde sam na usponu od 2080m napravio segment
kasnije je neko to preuzeo trkačkom biciklom pa je stigao 3 km/h brže od mene

danas sam se opet malo potrudio no koliko god se trudio 15 kila je 15 kila mtb-a tako da sam prepolovio taj zaostatak ali ga nisam naravno dostigao
fali mi nešto malo više od 1 km/h proseka, no imajući u vidu da je cestovna lakša 5 kila i brža 3-4 km/h, očito je da mi ne bi bilo problem da se okitim tom "krunom"
možda je ovako zanimljivije haha

nakon toga sam uz potok malo po asfaltiću malo po makadamu došao podno još jednog uspončića, videću ima li tu segment UP jer se samo sećam da sam napravio DOWN prošle godine
mada mi se tu već nije jurcalo jer sam iovako jedva izašao, mislim da sam na mestima video i 16%
guzim tako uzbrdo i razmišljam kako je nizbrdo delovalo puuuuno kraće, samo neke vratolomne tesne krivine i dok trepneš već gotov spust

nakon još nekoliko goredoliranja u polukrug da bih još malo produžio vožnju, bio sam spreman za posao i bogme kao što sam se i nadao, umorih se u prva tri sata solidno, nisam bio glup što sam se na vožnji malo prištedeo
sad čekamo to nevreme koje kažu stiže iz slovenije

Nema komentara:

Objavi komentar