22 srpnja 2024

oče, griješio sam, trčao sam, spasi me

otkud ovaj bol u nogama
kao da nisam sto godina trčao
a nisam dvesta
tu negde

sigurno dobijam prošlu godinu kad sam ono kako beše u letnjim mesecima 74 47 7 4km, stoput sam se hvalio pa opet zaboravio
ovaj avgustus je pokidao
danas čitavih osam kilometara
trčanja, hej!

nego ovako
morao sam da završim taj zid gde je montiran novi bojler
pa prvo treba nalepiti trake one uske da boja ostane u pravcu
pa treba umotati bojler u najlon onaj molerski
pa treba prekrečiti zod levi zid desni i plafon iznad
pa treba poskidati trake i očistiti sve
usput sam i oribao merdevine, naravno NAKON svih radova a ne pre nego što sam ih onako buđave uopšte uneo u kupatilo (smajli koji prevrće oči)

eee nakon toga sam imao premalo vremena za vožnju i rekoh idem peške tojes delimično trkom da nahranim one psiće
ponikom prva 3km iz grada pa odatle kâsom
usput mi je sve delovalo lako
ali kad sam se otušnuo (douche') i stigao na posao
kuku lele
sve boli

Nema komentara:

Objavi komentar