09 srpnja 2024

deveti sedmog

... prijavio sudijama da je skratio krivinu, a možda i da je pobegao pre starta na stazu i tako stekao protivpravnu dobit
evo uzeo sam poslednju žvaku iz kutijice (iz lidla) da proteram između zuba ostatke miomirisa one mantije sa mesom (iz lidla) i sad se pitam kako li se mantije zovu u hrvatskoj, odnosno zašto se ovde uopšte tako zovu

jutros je bio dobar dan
doooobar dan, što bi rekao đoković
mnuuuugo duuuubar dan
baš sam se zabavljao čitajući vesti

probudio se već oko 4, i iako sam nekako pred 5 mislio da ću ubrzanije krenuti, pošao sam tek pred 6
baš bezveze
mislim, ionako sam pokušavao da "žurim" no sada nisam ni imao izbora da li ću žuriti ili neću, ako sam hteo ceo krug na divčibare i da stignem na posao, moralo je to da se gazi, a ne da se vozika kao na izletu

pa onako
moglo je to da bude još malo brže da bih ja bio još zadovoljniji ali ne smem ni ovim biti nezadovoljan
skratio sam 77km na 73km jer sam išao jednom strmom (14%) prečicom i stigoh tesno u nadoknadi tačno pod tuš pa na posao
izašlo mi je skoro kilometar i po uspona, bogme solidno
još da vidimo da li će noge da plaču nakon ovoga, i koliko dana

Nema komentara:

Objavi komentar