19 srpnja 2024

19.07. u 19:07

evo jednog divnog bloga 19.07. u 19:07
nakon onolikih bicikliranja i kilometara uspona, rekoh ništa mi neće faliti da se malo proluftiram
prvo jedna lagana rikaveri vožnjica pa skok do Lidla gde sam pokupio bukvalno sve što je ostalo od konzervi mačije hrane na akciji "1+1", mislim da sam doneo pedesetak komada
prosto sam bio ponosniji nego na sva ona 3-4 zadnja bici treninga

popodne opet odjurih bajkom do nekih kučića da ih nahranim, ovaj put nije bilo TOLIKO blata, rekoh danas ni sve ide po planu
kao po loju, što bi rekli
mada nemam pojma šta bi to trebalo da znači, ne bih po loju nit trčao maraton nit bih vozio biciklu

uspeo sam da odgledam i pogrešnu etapu Tura, ne onu o kojoj sam čitao u novostima nego neku prethodnu
kaže Armstrong da Pogačar malo preteruje, da ne mora baš toliko da juriša na svaku pobedu svaku etapu svaku sekundu svaki poen, može da postane sumnjivo
ako neko zna šta znači sumnjivo, zna Lens
da je englez, bio bi Lans ali ovako pošto je amer onda je Lens
sočivo iliti leća

a Pogačar pak reče da je ipak red biti skroman i ne porediti njegova vremena naspram generacije Armstronga a posebno Rominger-Induraina jer su bicikle suviše napredovale a posebno poslednjih nekoliko godina tako da se rekordi više ne vezuju za vozača nego za komplet vozač+bicikl(a)
vidim u zadnje vreme da su i prodavci počeli da koriste izraz bicikl, sve više, iako je zadnjih stotinak godina ovde bilo uobičajeno da se kaže bicikla, biciklica, bicikletina, uvek u ženskom rodu
valjda je logičnije ako nešto jašeš, da bude žensko, ali sada se to sve menja naopačke, dugine boje bojine duge

Nema komentara:

Objavi komentar