11 srpnja 2024

izvukoh ga nekako!

mislim na trening, a ne na nešto drugo bože oprosti
krenuo sam u 5:40, i vidi čuda, odjednom gužva
pre dva jutra sam krenuo u 6 i grad je bio totalno pust
eto i zašto, svi ti što su u 6 bili na poslu, jutros su u 5:40 bili u automobilima
a ja se ponadao...

noge su mi bile još umornije nego juče!
ništa se nisam odmorio!
no nisam hteo da se pokolebam.
imao sam vremena, jedino je problem što patnja dugo traje.
nisam popio nikakav brufen rapten tralala a možda sam i mogao
pođoh da napišem ili aspirin ali nije bilo prevruće

naime pratim na garminu merenje u realnom vremenu, zadnja dva dana je bilo +22-23 kada krenem od kuće, dalje usput bude par stepeni manje nego u gradu, čim zamaknem u prvi šumarak ili pored najbliže rečice, i posle sat vremena bude +25 gde god da sam, i dalje raste prema +30 kako se vraćam kući i kako se bliži posao u 10h

danas sam pak sa +22 stigao tek na +23 kada sam se popeo otvorenim putem na prvo brdo 300m iznad grada ali kako sam se spustio u klisuru gde se spajaju planinske rečice koje se udruže i stvore Gradac, sišlo je do minimalnih +17.7
bogme u jednom trenutku čak pomislih i da je "friško"

odatle je krenuo uspon od 14km na vrhu kojeg sam se na 1050 nadmorske zadržao na vidikovcu, srećom bilo je prerano za instagramdžije i ostale andžije
spust je bio fin, trudim se da popravim prolazak kroz desne krivine, leve mi nekako bolje idu
godinama već vozim samo po brežuljcima a ovi dugi planinski usponi traže kontinuitet i stalno održavanje veštine

kontra krug od onog prekjuče, 74 umesto 73km i samo malo manji prosek mada sam mislio da se puno lošije osećam

Nema komentara:

Objavi komentar