24 srpnja 2024

istra vs. plitvice

baš sam pre neki dan zamišljao kako sam u istri jer mi je neki predeo delovao slično, a danas sam više bio na plitvicama jer upadoh u krajolik sa pogledom na neke maglovičaste kotline

u gradu svanulo +23, najavili kišu, krenuo sam sa idejom, tačnije jedinom idejom, da pratim pojavu eventualnih oblaka i sa koje strane stižu, i da se nešto mnogo ne izglupiram jer opet imam onako solidno da radim na poslu pa ne bi trebalo da se upropastim na vožnji

druga ideja, ništa manje važna, bila je da napravim takav krug da ne idem stalno istim putevima u istom pravcu, recimo da se vratim nekud kuda obično odem iz grada, ili obrnuto
obzirom da sam sve planirao u hodu to jest u vožnji, još i nije loše ispalo

nekako mi je fino išlo, mislim da sam pozadi kad pogledam one zupčanike uglavnom vozio na jednom bržem od uobičajenog i samo sam na jednom usponu stavio na najveći zupčanik no pokazivalo mi je 15-16% tako da se to više manje ionako podrazumevalo

napravio sam nešto malo preko 800m uspona (nije ni malo, piše 824) na 61.7km puta a ni prosek od 21.7 nije loš za mtb sa širokim gumama, štaviše malo su me i zatezali listovi i još ponešto nakon povratka kući no ništa što dobra užina ne bi mogla da uteši

prosto da ne poveruješ da sam opet zadovoljan
najveći "uspeh" mi je bio što sam pronašao jednu prečicu od nekih 3-4km kojom sam samo jednom u životu prošao ali nizbrdo, i sada sam eto skontao koliko je to strmo kada ideš uzbrdo, heh, ko bi rekao

Nema komentara:

Objavi komentar